تو را از من گرفتند
 
درباره وبلاگ


امید وارم هیچ وقت خداحافظی هاتون ابدی نشه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خداحافظ

♥ خــــــــــــدا حــــــا فــــــــــــظـ ♥
̲♥h̲̲o̲̲s̲̲c̲̲a̲̲k̲̲a̲̲l♥




دُرشکِـه ای مــی خـــواهـــمـ سیــــاه

کِــه یـــاد تــو را بــا خــود بِبـــرد

یــــــا نـَـه

نــَــه

یــــــاد تــــو بـــاشــد

مـَــــــــرا بـــــــا خـــــود بِبـــــرد.


چـه کـــرده ای بــا مــن . . . !!؟

کـه ایـن روزهـــا ،

تــــو را

فـقــط بـه انـدازه ی یـک اشتبــاه مـی شنـاسـم . . . !!!




تو را از من گرفتند
و آفتاب را
و آبیِ آسمان را
و پنجره‌ای که به روز باز می‌‌شد
و به دریا
و به هزار هزار آرزو

تو را از من گرفتند
و دست هایت
آه دست‌هایت ، اتفاق دست های من
اتفاقِ شعر‌های من
اتفاقِ پنجره‌ای که به روز باز می‌‌شد
و به دریا
و به هزار هزار آرزو

تو را از من گرفتند
و این آسمان اگر خدائی داشته باشد
باید فقط ببارد
و ببارد
و ببارد


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت22:05---4 اسفند 1391
منم که تا تو نخوابی نمی.برد خوابم
تو درد عشق ندانی، بخواب آسودهز ریشه کندن این دل تبر نمی.خواهد
به یک اشاره می.افتد درخت فرسوده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







27 / 11برچسب:, :: 12:23 ::  نويسنده : ♥ هیچ کس ♥